Entrevista a l’alcalde de Ripollet

Cinc alumnes de 3r d’ESO i un de 1r de batxillerat hem tingut tenir l’oportunitat d’anar a fer una entrevista a l’alcalde de Ripollet el passat 17 d’abril. Durant la trobada, li…